Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аз имам моята 156 1.8 ТС. от вече година близо. По прзниците ходих до В. Търново и там докато пусках един наклон ЗАГАСНА. Кофти беше. Преди това също ми е гаснала по сфетофари и то при самото спиране. Иначе оборотите са заковани на 900 когато съм на място. Аз съм във форума от няколко месеца и чак днес потърсих нещо за този проблем и ХОП успокоих се. НЕ СЪМ САМО АЗ. А това ме успокои. хахахахаха
    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
    К.М.

    Comment


    • Ето как се реши проблема при мен. Маркуча за маслените пари (байпаса) ми беше запушен. Беше се разложил от вътре и парчотиите му бяьа запушили и сепаратора и входа към колекторите. Смених маркуча с такъв масло и термоустойчив на Семперит. Почистих сепаратора и дупчицата на вътре към колектора и от тогава проблем с оборотите нямам.

      Смених и термодатчика който е за комютъра (понеже аз съм с 2) и го смених за малко, само за проба (взех ог от друга алфа) и порблема сутрин с давенето вече го нямам. Паля сутрин подавам гас и се изфорсирва перфектно. Няма го замислянто вече и при загрят мотор. Мотора работи перфектно.

      Преди това да спомена бях чистил дросела и дебитомера и след тази манипулация нямаше кой знае какъв ефект.

      Може би всички действия заедно са спомогнали за оправията, но най голям ефект имаше при смяната на маркучите на байпаса и датчика за температурата.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • и аз го имам тоя проблем с трудното изфорсирване сутрин! къде е този датчик? мога ли сам да го сменя? и кви парички ще съм ти много благодарен
        Аlfa156 1.8TS 2000

        Comment


        • Първоначално публикувано от oem
          Ето как се реши проблема при мен. Маркуча за маслените пари (байпаса) ми беше запушен. Беше се разложил от вътре и парчотиите му бяьа запушили и сепаратора и входа към колекторите. Смених маркуча с такъв масло и термоустойчив на Семперит. Почистих сепаратора и дупчицата на вътре към колектора и от тогава проблем с оборотите нямам.

          Смених и термодатчика който е за комютъра (понеже аз съм с 2) и го смених за малко, само за проба (взех ог от друга алфа) и порблема сутрин с давенето вече го нямам. Паля сутрин подавам гас и се изфорсирва перфектно. Няма го замислянто вече и при загрят мотор. Мотора работи перфектно.

          Преди това да спомена бях чистил дросела и дебитомера и след тази манипулация нямаше кой знае какъв ефект.

          Може би всички действия заедно са спомогнали за оправията, но най голям ефект имаше при смяната на маркучите на байпаса и датчика за температурата.
          И аз имам едно замисляне и оборотите ми понякога проиграват понякога седят добре, но се чуства че двигателят е не спокоен! Ти като искара маркуча смени го ами каде е тоя сеператор който се чисти лесно ли става, че даже нямам идея за какво ми говориш, с какво го чисти?Направи някоя снимка ако можеш да ми покажеш за какво иде реч!
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • Първоначално публикувано от Versace
            Първоначално публикувано от oem
            Ето как се реши проблема при мен. Маркуча за маслените пари (байпаса) ми беше запушен. Беше се разложил от вътре и парчотиите му бяьа запушили и сепаратора и входа към колекторите. Смених маркуча с такъв масло и термоустойчив на Семперит. Почистих сепаратора и дупчицата на вътре към колектора и от тогава проблем с оборотите нямам.

            Смених и термодатчика който е за комютъра (понеже аз съм с 2) и го смених за малко, само за проба (взех ог от друга алфа) и порблема сутрин с давенето вече го нямам. Паля сутрин подавам гас и се изфорсирва перфектно. Няма го замислянто вече и при загрят мотор. Мотора работи перфектно.

            Преди това да спомена бях чистил дросела и дебитомера и след тази манипулация нямаше кой знае какъв ефект.

            Може би всички действия заедно са спомогнали за оправията, но най голям ефект имаше при смяната на маркучите на байпаса и датчика за температурата.
            И аз имам едно замисляне и оборотите ми понякога проиграват понякога седят добре, но се чуства че двигателят е не спокоен! Ти като искара маркуча смени го ами каде е тоя сеператор който се чисти лесно ли става, че даже нямам идея за какво ми говориш, с какво го чисти?Направи някоя снимка ако можеш да ми покажеш за какво иде реч!
            Под капака на клапаните се намира.

            Аз махнах капака, и напръсках обилно с един спрей за почситване на двигатели. Разтваря всичко, капак лъсва. После с гореща вода се измива хубаво. Сепаратора е едно като филтърче такова (не знам как да го опиша, но като свалиш капака, ще го видиш). Подсушаваш добре и монтираш.

            Внимавай с гарнитурата. Гумена е. Да не я скъсаш. Аз тязи дни ще отварям пак да сменям вариатора и сигурно ше сложа нова гарнитура. 19 лв. от axm-auto.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • Ти кое изми капака на клапаните ли?
              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

              Comment


              • Капака на клапаните това главата ли е?
                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                Comment


                • Това е капака над главата. Махаш пластмасовиа капак дето пише Алфа Ромео. махаш кабелите на свещите развиваш болтовете и капака излиза. Там виждаш разпределителните валове. Обръщаш капака обратно и гледаш. Там ще видиш сепаратора. Не е нищо сложно.

                  Ей това е капака:

                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • маркуча колко струва този масления ?

                    Comment


                    • Някви стинки. Ама проблема с оборотите се решава по друг начин. С този маркуч се реши частично.

                      Най-добре на компютър да се занулят настройките на ЕКУ-то. Тогава се адаптира дроселовата клапа и оборотите после на мръдват.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Ако има някой колега от Пловдив със 156-ца,на който да НЕ му играят леко оборотите,ако обича да каже в кой сервиз са решили проблема,че пак взех да се дразня от това клатене!
                        И аз смених всичко,ама....
                        156 1.8 TS

                        Comment


                        • Аз оня ден ходих до Ванто Трейд и ми оправиха проблема за без пари май ... Диагностика на мотор и ходова част + оправяне на проблема с мененето на оборотите ми излезе 45лв. Дано да се е оправило за по-дълго.
                          Alfa 156 1.8 Тwin Spark с K&N Apollo Universal Cold Air Filter

                          Comment


                          • И аз оня ден ходих до Ванто Трейд само че ми казаха че бил спукан маркуча на дебитомера и от него било това играене на оборотите но маркуча при тях струвал над 100 лева и на всичкото отгоре го нямали трябвало да се поръча. И така останах с вързани ръце.
                            Alfa 156 1.8 TS 00

                            Comment


                            • маркуча го имаше в АЛ. АУТО преди 2 седмици, 60 и нещо лева
                              пробвай може да го имат още
                              156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
                              TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от vaskoni
                                маркуча го имаше в АЛ. АУТО преди 2 седмици, 60 и нещо лева
                                пробвай може да го имат още
                                Да вече си записах час за ремонт там
                                Дано да се оправи проблема с оборотите
                                Alfa 156 1.8 TS 00

                                Comment

                                Working...
                                X